Denizikooo yok mamasınıda normal içtiği kadar veriyorum. Acaba gazı oluyo olabilirmi? Bende emziriyorum sonra 3dk emiyor ağlamaya başlıyor kendini geri atıyor hemen kucağıma alıyorum gazını çıkartıyorum azcık sakinleşiyor bir daha deniyorum belki süt bitmiştir diye öbürünü veriyorum içtiği kadar mamadan öncede bakıyorum gazı varmı diye sonra mamayı veriyorum ☺️ yani bana doktorum bu şekilde söyledi emerken gaz olabiliyor ondan ağlıyor olabilir çıkartmayı dene dedi o şekilde toparladım biraz sabır ☺️