Saricizgilibeyazev umarim bulur ev sahibi ama çokta umudum yok kendi oturmasını için umursama, bence yni bizim.ev sahibi oylrydi eski evdeki inş iyi biridir hamileyim.yazmisyiniz bende ilk bebis sandım 2 yaşında bebek var demek yalnız bırakmayın onu görürse Allahh korusun oynamaya kalkar falan acikcasi çok zor.bi durum evde bi böcek bile gorunce nqsil rahatsiz olunuyor tayinden dolayı taşınma olayida olmamasi büyük sıkıntı büyük masraf taşınmak ce çocukta küçük olunca zor oluyor bi,de şubatta tasindik taşınma sıkıntısını iyi anlarım inş güzel şeyler yazarsınız birkaç güne kurtuldum görmüyorum pislikleri gbi 🙏😇