İnanmazsiniz 8.katta bir sitede oturuyorum 250 tl aidat veriyorum,hani dersiniz guzel bir apartman fare ne arasin.tam 2.kez girdi gecenlerde artik sinir krizi gecircektim.mutfakta dogalgaz borularinin orasinda aciklik varmis asansor boslugunun orda.ordan geliyormuş fındık faresi.yemin ederim tiksindim herşeyden.biz eczaneden yapışkan alip kartonlara surduk o sekilde yakalandi ilki,ikinci girdiginde salondaydi yine,bir turlu yapismadi 2 gun boyunca,artik 3.gun kizimin odasindaki kamerayi koyduk izledik şerefsizi 😬resmen tin tin yuruyor yapismamak icin.ama sonunda yapisti tabi.zehir almadik ölür kalır biryerde kokar diye.Not: çok şükür yakında taşınıyoruz 😄