Duru33 ben doğum yapmadan önce 7 poşet sarıp koydum gayette güzel çıkarınca içi ezilmiş olmuyo tane tane duruyor… ben pirinçi ıslatıyorum 1 saat kadar sonra iyice kavuruyorum bildiğin tıkır tıkır oluyor pirinçler o şekilde sarıp attım gelen misafirlerin yeni sardım sanıyor