Duru33 ben pişirip atıyorum buzluğa o kadar güzel oluyor ki pismeden buzluğa atılan sarmayı sevmiyorum içi sulu gibi oluyor. Ama ben yiyeceğimiz kadarini çıkarıyorum tencere koyuyorum yarım çay bardağı su koyup ocakta pişiriyorum suyu vekilene kadar taze pişmiş gibi oluyor