Cns_28 Aselipekveannesi bebekler için demir ilacı kilo başı bir damla doğru yapıyosunuz. D vitamini 3 damla onunla karıştırmış olabilir hanımefendi ☺️
Aselipekveannesi Cns_28 bilmiyorum canim yinede yarin bi doktoruna sorayimda tabiki buradaki bilgiye bakip damla azaltimi yapmam doktoruna soracagim teşekkür ederim acaba eczacimi yanlis soyledi diye ikilemde kaldim
Cns_28 Minnak-anne d vitamini için demiştir çünkü 3 damla olan o. Demir ilacı ise kilo başı 1 damla 🌸ikisi farklı vitaminler. yanlış anlamışsınız muhtemelen.
Cns_28 Aselipekveannesi sizin yaptığınız doğru zaten demir ilacı kilo başı 1 damla, d vitamini 3 damla sabit. doktorumuz söylemişti bize bir de arkadaşlarımın çoğuda öyle yapıyor. Siz yinede sorun tabi içiniz rahatlasın 🌸
Aselipekveannesi Cns_28 sordum 1ml ver dedi oda fazla geldi bana onun damla çubuğu 1 mlle doluyor bende kilo basi 1 damla vercem yani 6 7 damla felan