Busegg sadce yeni doğan değil daha bebek sayılan tüm çocukların sapur supur opulmesinden nefret ediyorum öpmek var öpmek var normal öpebilir yumuşak bı şekilde halası babaannesi vs ama sapur supur opulmesinden çok rahatsızlık duyuyorum ve tüm hırsını öperken alıyorlar gibi çocuk opulmez diyorum bu sevgiden de değil yani benimde yigenim var kimsenin beni uyarmasina bile gerek yok öpmem yada ayağından falan öperim oda sapur supur asla olmaz