Mehmetereninannesi nneslihan yok kanks daha ¾ kg vermek istiyorum ben zatrn vıcık vıcık değilim eti sıkı cok şükür 🙏
nneslihan Mehmetereninannesi keşke benimde etim sıkı olsa ne güzel olurdu doğumdan sonra yumuş yumuş oldum hangi leslie programını yapıyorsun
MotherOfAlmila Mehmetereninannesi Duzenli olarak bakiliyor canim. Ayda bir defa da olsa. Nakil hastasi oldugum icin testler yapiliyor nerdeyse her ay.
nneslihan Mehmetereninannesi bende başlar ve devamını getiririm inşallah🥲 18:30 dan sonra hiç mi bir şey yemedin Ne bileyim meyve falan 😬
Anita Lesile hergün 15 dk mı sıkılaştırıyormu gerçekten bende 65 kilonum ama vücudum aşırı gevşek bacaklarım karnım sallanıyor resmen
dios_gokta Mehmetereninannesi leslie nın 30 dk mı yapıyodun bıde göbeğin varmıydı leslie yapınca göbekte gıttımı başarını tebrık ederim resım le once sonrada yaparsan bana motive olursun walla 1.65 boyum 76 kıloyum 6 kılo versem yeter bana🙄
Cnazse En_guzel_yanim hahaha çok net 👍🏻 Yememek lazım ama işte süt etkilenir diye korkuyorum( ya da bu benim bahanem😂)
Avucumdagokyuzu Tebrikler 🥳 ben de sizin Leslie postlarınıza eşlik etmiştim. Ben hala her gün yapmaya devam ediyorum ve kilo verdikçe daha çok hırslanıyorum. Benim de 9 kilom gitti kalan 11😅
Mehmetereninannesi Avucumdagokyuzu hatırlıyorum ilk baştan mı yapmaya basladın sonradan mu katılmıştn 😊