Beyziikoo yani bı kutusu 1 ay gidiyodu bize onun kaşığı çay kaşığından küçük her biberona 1 kaşık atıyorsun.. ben hem emzirip hem mama veriyorum günde 3 kere fln .. sen daha çok veriyorsan belki biraz daha erken biter ama ben hiç bitiremedim paketi bir ay doldu attım altta kalanı ağzı açık bekledi diye ☺️
Yeni mamaya alışma süreci 3-4 gün bence başka bir mama deneyebilirsin , ben şuan Aptamil de kusması kesildi ama gazı var aşırı mesela geçmezse bu paket bitince hipp denicem .