Beyziikoo biz 12.5 aylığız ve daha thickener kullanmayı bırakalı bir kaç gün oldu normal mama ile devam edelim dedi artık doktorumuZ . Malesef reflüyü engellese de bitirmiyor hiç bir şey . Bebelac gold mama ile thickener karıştırıp kullanıyorum çok uzun zamandır . Direk Bebelac gold ar mama kullanmaktansa böyle daha uygun oluyor. Ondan da kaç paket kullandım daha kolay olıyor beklemeden içiriyorsun bebeğe ama gramaj çok az 300 gr ar mama 100 küsür. Thickener en son 51 küsür liraydı . Tabi sade mama fiyatıyla kıyaslamak saçma bence , Anti reflü mamalar her halükarda zaten iki üç katı fiyata gelecekler