Bizde 49 günlüğüz bugün başladı kucağımdan indirince hemen uyanıyor ağlıyor napacağımı şaşırdım artık uykusuzluk baş ağrısı geriyor beni de ama bu bi süreç sanırım ve bu süreci atlatmasında ona yardımcı olmalıyız dedi eşim o gözle bakınca daha sakin düşünüyor insan bebişlerin gelmesini dört gözle bekledik canları sağ olsunda geçer inşallah bi an önce