saribezlianne anlattıkların ne eksik ne fazla aynısını yaşadım yaşıyorum 😅 benim ki de 50 günlük. İlk doğduğu zamanlar emmiyordu çekim kuvveti yoktu yani istemiyordu beni, bende çok üzülüyordum almıyor almayacak beni diye. Sütü sağıp biberonla vs veriyordum baya zordu o zamanlar benim için . Çok şükür emiyor şuanda ve ondan ayrılmak istemiyor beni meme olarak gördüğüne eminim 😅 bide biberonu beceremiyor artık çok enteresan bi şekilde, geçen denedim yine kafayı yicekti sinirden asla almıyor ağzına. Bende sizin gibi gezerim vs diyordum annemlere bırakırım diyordum ama yanımdan ayıramıyorum. Geçen bi eşimle dışarı çıktık hava alalım diye bebeği emzirdim vs anneme bıraktım. Annem aramaya başladı Betül eve gel bebek durmuyor meme arıyor diye. Arkadan sesi geliyor çığlık kıyamet 😬 hemen geldik bizde . O yüzden şuan sizi anlıyorum. Ben bu durumu baya bi kabullendim, emzirme önlüğümü çantamdan ayırmıyorum, ve bir yere gideceksem de yanımda oluyor birine bırakamıyorum. Çünkü ağlayınca vs içim hiç rahat değil. En azından ben biberonu ağzına alıştırana kadar yada ek bişeylere başlayana kadar böyle 😌