Balkus merhabalar benim bebegim 1ay 6gunluk daha kırkı bile cıkmadı yani 1haftalık oldugundan beri gezdirmeye cıkarıyorum hic endise etmeyin sizin psikolojiniz ne kadar rahat olursa o da cocuga yansır en onemli duygusu his onların.sartlamayın kendinizi aglar durmaz diye ya acıktıgı icin aglar bu kadar kucuk bebek ya da altı pistir ben emzik kullanıyorum dısarda huysuzlanırsa biberona hic basvurmadım cıkmadan emziriyorum baktım acıktı meme istiyor takıyorum onlugu emziriyorum ulu orta degil tabi ama ya bi kafenin kuytu kosesine gidin ya emzirme odası rahat olcagınız heryerde emzirebilirsiniz tereddut etmeyin henuz dısarda alt degistirecek kadar uzun sure bulunmadım ama olursa onun da cozumu bulunur mecbur kalınca 😊