Balkus kesinlikle dışarıya çık insan evde bunalıyor 40 ımızda uçak seyahati yaptık o gündem beride sürekli geziyoruz 3 saati geçmiyor dışarda olduğumuz zaman .iyice doyuruyorum altını alıp çıkıyoruz uyuyor arabaya biner binmez . Sütümüde biberona koyuyorum veriyorum emzirme önlüğüm var ama hiç orta yerde önlükle emzirmedim hep bebek bakım odasında emzirdim . Sana tavsiyem ilk çıkışlarında yanında sana yardımcı olabilecek biriyle çık panik olmayacak sakin olabilecek seni anlatacak ben ablamlarla çıka çıka alıştım . İnsan ilk başta ne yapacağını şaşırıyor çünkü . Sonra sonda alışıyorsun cesaretini topla bebeğini alıştır . 1 ay 25 günlük bebeğim