Gulfem07 calpol ve ibufen donusumlu verebilirsiniz varsa da paranox s fitil. Ama bahsettiğiniz ateş çok yüksek değil panik yapmayın.Bizim durup dururken ateş çıkmıştı aşıdan degil. Ben 39.5 da fitil kullanmıştım. Yukarda bahsettikleri mi dönüşümlü kullanıp düşünmüştüm ateşi. Geçmiş olsun 🌸