Daha önceki ilk dozunda böyle ateş-i çıkmamıştı dönüşümlü olarak atesdusurucu veriyorum hemen yine çıkıyor 38.5 oluyor en düşük 37.5 oldu daha cildircam valla dün sabah 11 de vuruldu akşama kadar bir şeyi yoktu bir anda çıktı hâlâ düşmedi bizim gibi olan var mı daha ne kadar şurup vericem ben korkuyorum da