Ah_neredeee_vah_neredeee MLSVS Verebilirisn canım ben hep verdim sadece emiyorlar zaten koparamıyorlar o dönemde :) hem şifa hem de dişini kaşıyorlar
Pasaannesi1 Csknozge Allah korusun hepsini, birde bakiyorum her kes neler neler bişiriyo bebeyine diyorum belki hata bende
Csknozge Pasaannesi1 valla inanın bende cok etkileniyorum o yüzden bakmayı bıraktım bugünden sonra dün oturup ağladım üzüntümden yani
Ah_neredeee_vah_neredeee Pasaannesi1 Ben 6. Aydan beri hep eline bişeyler verdim parmak gıda hiçte Boğaz’ında kalmadı ayrıca damağıyla ezebileceği yumuşaklığa getirmeniz gerekli tabi sert şekilde vermemelisiniz :)
Pasaannesi1 Ah_neredeee_vah_neredeee peki parmak gida verirken bwl yonteminde sabahlari falan kaşikla beslemek olurmu? Biz biraz geç kaldik qaliba
Ah_neredeee_vah_neredeee Pasaannesi1 Yoo geç kalmış sayılmazsınız :) tamamiyle bebeğe bırakılmamalı bence bu dönemde sizde pek tabi destekleyin bence kaşıkla