Pasaannesi1 Merhaba anneler. Bebeyim 8aylık, ek qıdaya sebzeyle başlamışdık yiyodu, şimdi hiç bi şekilde yemiyo, sadece meyveli, pekmezli şeyler yiyo. Çok uzuluyorum, acaba nasıl bir yol yürümeli sebze yedirmeliyim
Ah_neredeee_vah_neredeee Pasaannesi1 Biraz daha tadı keskin şeylerden uzak tutun bi süre :) damak tadı sanırım şekerli şeylere alışmış bu süreçte .. siz eline parmak gıdalar vererek yine sebzeye adapte etmeye çalışın derim :)
Gulenes Pasaannesi1 aman benimkide öyle ben sorun etmiyorum yediği kadar eninde sonunda yiyecek onları yiyebildigi kadar ver 3 4 kaşık sonra istediği şeyi ver anne sütü mama alıyordur zaten
gmzerdgn Pasaannesi1 havuç kabak bunları buharda haşla ver eline kendisi yesin daha neleri reddecek annesi panik yapma ara ara yapıolar öyle düzeliyor sonra
Ah_neredeee_vah_neredeee Pasaannesi1 Salatalığın içini parmak gibi kesip verebilirsiniz mesela ,haşlanmış havuç , haşlanmış kabak , yeşil soğan , karpuz , kavun dilimlenecek her gıdayı verebilirsiniz :) Yeşil soğan , pırasa ki çocuklar bu iki sebzeyi çok seviyorlar
Gulenes Pasaannesi1 yiyebildigi kadar ver canım zorlama eğer yemihorsa yani kilosu iyiyse sıkıntı yoktur zamanla fazla sini yer zaten başka şeyler verebilirsin biraz sevmediği şeylerden verme
gunes11 Pasaannesi1 sizinki sadece sebzeli yemeği reddediyormuş benimki her şeyi reddediyor 9 aylık olacak
Pasaannesi1 Ah_neredeee_vah_neredeee damağıyla kırıyo korkuyorum boğazında kalar( siz veriyomusunuz oyle?
Ah_neredeee_vah_neredeee Pasaannesi1 Ben 6. Aydan beri hep eline bişeyler verdim parmak gıda hiçte Boğaz’ında kalmadı ayrıca damağıyla ezebileceği yumuşaklığa getirmeniz gerekli tabi sert şekilde vermemelisiniz :)
MLSVS Pasaannesi1 yeşil soğan zamanı değil ama versek mi ki? Benimki 5 aylık dişini kaşısın diye ver eline demişti doktor
Csknozge Pasaannesi1 bizde yarın 8 aylık oluyoruz aynı sorun bizde de var naptıysam olmuyor bayılarak yediği seylere ağzını sürmüyo resmen ağzını kitliyo bende doktora sordum ya sıcaktan ya diştir dedi bu ara bebekler hep bu şekilde zorlama dedi
Pasaannesi1 Csknozge Allah korusun hepsini, birde bakiyorum her kes neler neler bişiriyo bebeyine diyorum belki hata bende
Ah_neredeee_vah_neredeee MLSVS Verebilirisn canım ben hep verdim sadece emiyorlar zaten koparamıyorlar o dönemde :) hem şifa hem de dişini kaşıyorlar