Elagoktug 36 haftalık doğum yaptım ve bebeğimin başına gelmeyen kalmamıştı solunum sıkıntısı kordon kopmasına bağlı kan yuttu korona geçirdi sarılık oldu entube edildi 33. Günde aldım çok şükür rabbim bu mutluluğu küvez yolu bekleyen tüm annelere nasip etsin inşallah her zaman dualarimdadir kuvezde ki bebekler doktor ve hemşireler hiç bı zaman net konuşmadı bende gittim başka bı hastaneye sordum bunlar olmasaydı sadece solunum sıkıntısı olsaydı 10 15 güne verirlerdi dedi üzülme diyemem üzülmemek ne mümkün ama inanın onlar büyük insanlar dan daha da hızlı gelişim sağlıyor benim oğlum bu kadar badire atlattı 10. Gün de solunumu normale döndü ama dediğim gibi bizde başka sıkıntılar da vardı onlarında geçmesini beklediler ilk başta kilo kaybederler daha sonra hızlı şekilde alırlar geliyorsa sütünüz bol bol sagip stok yapın Rabbim şifa versin inşallah hepinize inşallah nasip olsun bebeklerinize kavuşmanız