Elagoktug ilk başlarda zorlanır sonra alışır merak etme. Bebeklerin tek bildiği şey emme refleksi sonuçta öyle düşün. Benim doktorum emzik önermiyorum normalde ama kuvözde kalan bebeklerin emme refleksi güçlensin diye emzik tavsiye ediyorum demişti solunumu tamamen düzelince tabiki.