AyPerisiVeGokPrensininAnnesi AloneMom Tül ve güneşlik kullanıyorum diğerlerini yıkamak zor. Mutfam çabuk kirleniyor koku siniyor falan sök yıka as daha pratik geliyor bana.
AloneMom ebz09 aslında 7 sene önce evlendim.Vardi stor perde.Kuzenim demişti güneşlik al daha kolay diye.oyle yapmıştım.ama stor istiyorum artık
AgentMom AloneMom balkon kapısı yoksa jaluzi ya da zebra. Balkon kapılı ise ip perdeler çok hoş duruyor.
JackDaniels AloneMom Tamamen zevkinize kalmış. Ben odalarda açık sütlü kahve, yatak odasında simsiyah kullanıyorum
Cemreninannesi11 AloneMom yok temizliği çok basit çıkarıp banyoda yağ çöz sıkıyorum süngerlerde siliyorum duruluyorum suyla bu kadar çok basit
Bircicekkiz Ah_neredeee_vah_neredeee bilmiyorum ama arkadaşım çalışma odasına almıştı toz almaktan bıktım artık diyodu değiştircek şimdi 😌
Gulsen4224 MutluU bende böyle aldım 😅ama daha takılmadı merak ediyorum nasıl olucak bide fikir değişmez ise başka odaya takmazsam
Zlm AloneMom valla ben tül seviyorum yıkaması kolay aşması kolay 😄 ocağın üstünde değilse bence tül alın