AloneMom Mutfagimda normal güneşlik ve tül perde kullanıyordum.Perdelerim yeni taşınacağım eve uymuyor.Ve perde alicam.Tul ve stor mu.zebra mi.karar veremiyorum.Siz mutfağınızda nasil perde kullanıyorsunuz.Ne tavsiye edersiniz☺️💕
Ah_neredeee_vah_neredeee AloneMom Ben evimi değiştirsem jaluzi yaptırmayı düşünüyorum çok şık duruyor :)
JackDaniels AloneMom Bence açık ara zebra en iyisi. Tül çabuk kirleniyor ve bence yapısı gereği ocağa yakın yerdeyse tehlikeli. Ve bence kalabalık yapıyor göz yoruyor. Evimde de salon dışında her odada zebra var.
Flamingom AloneMom benim ilk evimdd stor güneşlik ve tül perde vardı. Perde yıkama açısından rahat. Şimdiki mutfagım cok buyuk yerden tavana kadar cam ve zebra perde manzara açısından rahat temizlik açısından zor. Sanırım bir daha mutfaga yaptırsam tül ve güneşlik yaptırırım.
Sarikuzumalp Ah_neredeee_vah_neredeee jaluzi efsane yaa bende diyorum eğer baştan yaptırma fırsatım olursa bir gün jaluzi yaptırırım komple çok şık ☺️
Gulsen4224 MutluU bende böyle aldım 😅ama daha takılmadı merak ediyorum nasıl olucak bide fikir değişmez ise başka odaya takmazsam
BalarisiYusra AloneMom kesinlikle kelebek tül AL çıkartıp yıkaması o kadar basit ki ben kullanıyorum çok memnun kalırsın
Aselinnannesii AloneMom valla bana göre mutfağa en uygun stor perde. Ben buyuk temizliklerde surekli balkona atıp yıkıyorum bulaşık deterhaniyla mis gibi oluyor tabi sadece mutfakta stor kullanıyorum normalde sevmem
bikerem AloneMom tul ve guneslik ideal bence,mutfak cabuk kirleniyor,hemen cikarip makinaya sokuveriyorum,erinmiyorum store ya da zebralar gibi
Lilav21 AloneMom akıllı dikey zebra perde kullanıyorum ☺️ Çok memnunum hem kalabalık yapmıyor hem de makinada yıkanıyor
Ah_neredeee_vah_neredeee Sarikuzumalp Evet evi de o kadar ferah gösteriyor ki sanki ev genişliyor gibi geliyor bana :))
Keceart AloneMom zebra kullaniyorum nasip olursa bigün bizde taşıncaz imkan olursa kesinlikle tül alırm zebra temizligi sıkıntı tülü at makinaya yıkansın şartlardan ötürü zebra kaldi yoksa tül alırdım coktan
JackDaniels AloneMom Tamamen zevkinize kalmış. Ben odalarda açık sütlü kahve, yatak odasında simsiyah kullanıyorum
Bircicekkiz AloneMom benim tül ve stor ama bu zaten mutfak şekline göre değişir benim pencere ve balkon kapısı falan aşırı uzun bi duvarı var bu yüzden sadece stor komik olur
ebz09 AloneMom önceden tül perde vardi güneşlik falan. Cok zorlandim bende zebra stor taktım cok daha şık ve temizliği cok kolay beyaz olmasına rağmen zorlamiyor beni atıyoruz balkonda yıkıyoruz 😂
AloneMom ebz09 aslında 7 sene önce evlendim.Vardi stor perde.Kuzenim demişti güneşlik al daha kolay diye.oyle yapmıştım.ama stor istiyorum artık