LilyaBn 19 aylık oğlum aynen anlattığınız şekilde tam bir bağımlıydı. gündüzleri bana ulaştığı her an, geceleri bilmiyorum kaç defa sürekli meme. doktorum yeter artık dedi. ben de artık yetsin dedim. geçen cuma kesin olarak bıraktırmak üzere önce kendimi ikna ettim. 2-3 gün anlattım. "sen artık büyüdün, artık memelerden süt gelmeyecek. 3 gün sonra (2 gün sonra, yarın) memeye bay bay yapıcaz. cuma sabah 10.30da “emicez ve bay bay yapıcaz” dedim. emzirdim, bay bay yaptık. gündüz çok sorun yaşamadık, isteyince “bay bay yaptık annecim süt yok artık” dedim. öğle uykusundan uyandığında ağladı, oyuncak falan dağıttım dikkatini. ilk gece çok zor oldu. uykuya dalmadan önce ve gece uyandığında (2 kez uyandı) çok ağladı. öpe seve, aynı şeyleri anlata anlata bir şekilde uyudu. (sanırım ikna olmadı ama uykuya teslim oldu 😕) 2. gün daha kolaydı. gece ağlamadan uykuya daldı, ama çok uzun sürdü. gece bir kez uyandı, çok ağladı. sallanan koltukta üzerime yatırıp uyuttum. 3. gece uyumak istemedi, tam 1.5 saat ağladı, sonra beni öptü, sarıldı ve uyuduk. gece 2 kez uyandı, hiç ağlamadı. su içip uyumaya devam etti. bugün (4. günümüz) akşam bi ara kıyafetin üzerinden emmeye kalktı. ben bişey söylemedim, o da hemen vazgeçti zaten. yatağa geçtik, uyumak istemedi ama ağlamadı da. biraz oyun oynadık öpüştük, koklaştık, uyudu. şu anda uyuyor. sanırım her geçen gün daha iyi oluyo. bu arada dün bir post açmıştım konuyla ilgili az kalsın vicdan azabından ölecektim, kendimi çok kötü hissediyordum ama şu an ben de daha iyiyim.