LilyaBn ben çoğunun aksine emzirmeye devam etmeniz gerektiğini düşünüyorum. Sizi çok iyi anlıyorum, aynı durumdayım. Oğlum 17 aylık, son üç-dört hafta emme sıklığını arttırdı, gece tam uyuyacakken ben (😂) emmek için uyanıyor. Uykusuz kaldığım çok oluyor. Bazen o kadar yoruluyorum ve bunalıyorum ki, vıck vıck sürekli orada. Fakat hiç emmeyi bıraktırmayı düşünmedim, bunu ona hissettirmedim. Ben bebeklere hiç kıyamıyorum. Emzirmeyi isteyip de emziremeyen o kadar çok anne var ki. Orada huzur buluyorlar, ağrı kesici etkisi olduğu için anne sütünde sıkıntısına, diş ağrısına iyi geliyor. Sakinleştiriyor ve en önemlisi güven bağı oluşturuyor. Bu benim fikrim, siz elbette kendi bebeğiniz için en iyisini bilirsiniz🥰.