Liya61- Bulamaç tarzı beslerseniz çocuğunuzun yemek konusunda zamanla çok zorlanırsınız. Her şeyin tadını tek tek alsın. Karıştırmayın,kendiniz yiyemeceğini karmakarışık şeyleri ona vermeyin. İlk oğlum çok iştahlıydı harika beslenirdi. Ama kardeşi ( 7 aylık ) inanılmaz iştahsız. Yemiyor asla. Zorlamıyorum,bulamaç yapmıyorum yine de. İşim çok zor