Merhabalar arkadaşlar. Hepimizin bebeklerinin hayırlı sağlıklı sıhhatli olmasını dilerim öncelikle. Gaz problemi oluşmasın diye çoğu şeyi Yiyemiyoruz ve haliyle mahrum kalıyoruz. Örneğin portakal, limon ,kuru fasulye, nohut,yeşil soğan vs... C vitamini alamıyorum grip olucam diye korkuyorum. Mesela sut de içemiyorum gaz yapiyor diye. Emzirdigimiz icin ekstra ihtiyacimiz var... Kafam karisti nasil olacak 🤔 Sizler nasılsınız yapıyorsunuz???