Eymencvk Bebeğim öksürük burun akıntısı gözlerde yaşarma oluyor doktorumuz bu damlayı verdi hergün akşam 5 damla 7,5 aylık kullanan oldumu 2 yaş altına kullanmayın yazıypr ama doktor kontrolünde yazmış
seheriko Eymencvk geçmiş olsun canım. Bazı ilaçlarda prosedür gereği yaş sınırı konuluyor ama 2 yaşından küçüklerde içebiliyor. Doktorunuz yazdıysa kullanabilirsiniz
yeni4747 Eymencvk merhaba bize de alerjik reaksiyon için verdiler ben de üstünü okuyunca telaş yaptım baya ama doktorum ölçüler dahilinde verilir demişti. Ama 1 damla vermiştim bebeğime 2 aylık iken bütün gece uyumuştu ona ağır geldi galiba bir daha da vermedim
Bsvm Eymencvk biz kullandik alerji bir durumumuz vardi biraz uyku yapiyor sadece doktorumuz uyarmisti oncesinde. Yani evet uzerinde2 yas alti onerilmes diyor ama adam doktor neticede 10 sene okumus benim okudugum prospektusun tarihcesini biliyor belki o yuzden guvenip icitdim tabiki cokta iyi geldi bebegimi rahatlatti. Ama tabi tercih sizin
Eymencvk seheriko öylede üstüne kusunca insan bi tedirgin oluyor belkide direk vermemeliyim tadı ve kokusu cok kötü 😒
Eymencvk yeni4747 analdm bende 5 damla olarak berdim burnundan falan kustu cok kötü morardı vermedim tekrar doktoruyla konusucam kullanmıcam
Eymencvk yeni4747 evet uyku yapıyormus benm bebeğğm zaten cok uyuyor damla ile nasıl uyur bilemem artık 🤨
yeni4747 Eymencvk yan etki yapmıştır aslında muadil başka ilaç verseler keşke biraz ağır gibi ama onlar daha iyi bilir tabi
OzgeKaratas20 Eymencvk 18 aylık oğlum 14-15 ayda. Beri şurubunu kullanıyoruz geniz eti büyümesi var onu baskılaması için. Sıkı sıkı düzenli kullanalım diye uyarıyor doktorumuz sonunumuz ameliyat olmasın diye 😣
Eymencvk OzgeKaratas20 geçmiş olsun🤲🏻🌺 bugün kustugu için ikinciye veremedim yarın deneyecğim konuşup başka yöntemlerle 👀
Aybo Eymencvk bizde 14 aylığız bizede verdi aynı şikayetlerimiz var, muhakkak kullanalım dedim, günlük 5 damla, bi sıkıntımız olmadı çok şükür şimdilik
kelebegin_annesi Eymencvk bende bebeğim için kullandım 3 ay kadar doktorumuz verdi alerji olmuştu egzamamız var zaten suyuna karıştırıp verdim hergün hiçbir sıkıntı olmadı şükür direk vermedim yani
Miaydin Eymencvk bakanlıktan geçtiği için üzerine yaş sınırlandırılması yazmak zorunda kalıyolar saçma bir prosedür aslında doktor verdiyse kullanmaya devam edin lakin içtikten sonra bir tepki gelişiyorsa belkide içeriğindeki etken bir maddeye duyarlılığı olabilir
Eymencvk Miaydin evet bi yarın başka yöntemle deneyeceğim aynı şeklde olursa malesef kullanamam onhalde gördüm ya bebeğimi aklım cıktı😒
Askimkizim Bizde 10 aylıkken kullandık sabah akşam 5 damla. Denize götürdük burun akıntısı felan vardı onun için verdi uyku yapıyordu başka bi yan etkisi olmadı
Miaydin Eymencvk maalesef bebeklerimize kıyamıyoruz en ufak şeyde olsa benim başıma gelsin ona gelmesin diyoruz inşallah bir an önce iyileşir 🌸🌸 yeniden deneyecekseniz bu sefer miktarı azaltın derim bebişi yormasın 👼🏻