Hamilelikte 10 kilo aldım doğumdan sonra daha iştahım açıldı sanki karantina da hemen karnım acıkıyordu pasta börek çörek hamur işi 😄 moralim çok bozuluyordu ama neyse ki 6. Aydan sonra bebek peşinde koşarken verdim şimdi son 2-3 kilom kaldı. Spor yapmadan da bu göbek gidecek gibi değil 😵💫