Pamukhanim her ay bir defa goturuyorum evet. Hem genel bi kontrol olmus oluyor hem benim soracagim sorularim oluyor not aliyorum doktorumuza soruyorum. Hemde baslamasi gereken ilac vs vardir belki aksatmayim diye goturuyorum.
evet cok baska hele kizzz bambaskaaa ezelden beri hep bi kiz cocugum olsun istemistim cok cok cok cok sukur oldu 🙏🏻🥰
siz bebis kac aylik ?
amin cumlemizin evlatlarini Rabbim bagislasin saglikli sihhatli omurler versin insallah🙏🏻