Pamukhanim Merhaba, benim minnak da 60 cm ve 6500 gram üstelik 4.5 aylık. Boyun yeme içme il ilgisi yok dedi doktorumuz hatta anne sütü ile bile. Benim bebeğim de sadece mama ile besleniyor ben hipp organik combiotic kullanıyorum çok memnunum. Boy daha çok genetik. Ayrıca persentile göre degik doğum anındaki boyuna kilosuna göre kısa veya uzun kıyaslaması yapılır demişti doktorumuz. Yani ayda 600-1000 gram arası alıyor ve 3-4 cm kadar uzuyorsa sorun yoktur 🥰 benim kızım 45 cm 2570 gram doğmuştu gerçekten minicikti. 4 ay 20 günlük su an ve yukarıda bahsettiğim ölçülere ulaştı ki bu da zaten normal kilo alım ve boy uzaması değerlerine göre güzel gelişim. Doğum boyu ve kilosuna göre karşılaştırın lütfen. Benim kızımı her gören bu nasıl 4.5 aylık 2 aylık gibi duruyor falan diyorlardı hususi sormuştum doktora aynen bunları söylemişti. Sevgiler 💜