252525 benimde öyleydi çok çektim battaniye yüzünden kolikti o yüzden salliyorduk ama daha sonra büyüdükçe çok zor olmaya başladı insanlar etraftan çekilince yalnız kaliyodum eşim de çalışıyor tek başına battaniyede sallamaya devam ettim 10 cu aya kadar artık kollarım koptu dayanamadim kucağımda koşturarak uyutmaya çalıştım hala öyle uyuyor 15 aylık