anayimbennana bende iki haftadır cekıyorum aynı sorunu mama emzık vermiyorum dün doktora gittim dedıkı 5.6 saat aç kalsaa sıkıntı olmaz üstelemeyin yoksa tamamen keser verınce ağlıyorsa bekleyin sakınleşsün o isteyınce emer dedı öylede oluyor bu arada kızım 3 aylık