anayimbennana canım ben yenidoğan hemşiresiyim söylediklerime uyup uymamak senin kararın benim bebeğimde sürekli ağlayan bir bebekdi ama ben her istediğinde verdim mememi o sağdan soldan her istediğinde verme diyenler yanlış söylüyorlar her istediğinde emzirmelisin bebeğini her gak dese guk dese emzirmen lazım zaten bebekler ilk 3 ay anne karnında hissederler kendilerini senin memende kendini birtek huzurlu ve güvende hissederler çılartdığın zaman ortalığıda yıkabilirler bunların hepsi olacak şeyler emzik biberonu sana hiçbir emzirme danışmanı önermez ve öyle zamanla değil bir anda kesmen lazım her ikisinide çöpe at şuanda bebeğin seni emmeyi reddediyor emzik veya biberon istiyor böyle giderse memeye veda edersin sütün azalır emmediği için sonra mama vermeye başlarsın bunların hepsini hergğn görüyorum memeye döndürmek için aylarça uğraşanlarıda ben bilgilerimi size aktarıyorum siz akrabalarınızın sözüyle hareket etmeyin saatli emzirme yapmayın mesela 10 dk oldu bebeğiniz sizi emiyor dimi uyudu koydunuz yatağına sonra 3-4 dakka sonra uyandı yine ağlıyor yine emmek istiyor yine emzireceksiniz çünkü karnı aç olduğu için değil sizin kokunuzu istiyor güvende olmak istiyor inşallah düzgün anlatabilmişimdir