MayneymisAltintop Domino en alta soğan ve sarımsak üstüne domates doğuyorum üstüne taze fasülye en üste tekrar domates. Hiç karıştırmadan su eklemeden ocağa kısık ateşten koyuyorum pişiyor. Su eklemeden daha lezzetli oluyor
Domino MayneymisAltintop bazen fasuleyeler çok diri kalıyor iyi fasulye ve domates de onemli sanirim. bazilari cok su salmıyor o yuzden diri kalinca su koymak zorunda kalıyorum. yag kullanmiyor musun ? karıştırıyorum ben ama daha karıştırmam. 💐
MayneymisAltintop Domino tabii. Sulu domates şart. Üstte yazmıştım bol domates ve bol hakiki zeytinyağı. Ben İzmirde olduğumdan ikisininde en iyisini buluyorum oda bir avantaj
BademsMam Tosbiklerinannesi benim yemeklerimi çok beğeniyorlar. Bir tane söylüyeyim bari 😅 yemek pişirirken tuzu başta atın yemekle birlikte pişerken daha çok tat veriyo kapatmadan önce atmayın. Birde yemeklere her zaman soğuk su kullanın sıcak su kullanmayın 👍