Tosbiklerinannesi Kızlar güzel yemek yapan var mı aramızda herkesin yemeklerine bayıldığı 🤭 yemek yapmanın püf noktalarını hani şunu şunu yaparsan güzel olur dediginiz şeyler neler yazar mısınız? 😊
Deletedmom_36 Tosbiklerinannesi yemek yapmayi sevmiyorum ama her yaptigim guzel olur sebebini bilmiyorum sanirim istemeyerek yaparsan guzel oluyor evet püf nokta bu🤓
Ikrazumra19 Tosbiklerinannesi yemek yapmayi severim bence kullandigin malzeme önemli mesela ben kullandigim yağ’ın kalitesine onem geririm bazi yaglar yemekte kokuyor
MayneymisAltintop Tosbiklerinannesi yemek yapmayı çok severim özellikle zeytinyağlı taze fasülyem meşhurdur. Hatta en çok erkekler beğenir. Babam, eşim, akrabalar vs. Benm püf noktam bol bol taze domates, zeytinyağı ve en kısık ateşte saatlerce çiğden pişirmek
Domino MayneymisAltintop merhaba tazefasulye cok severiz. nasil cigden pisirmek ? ben fasulye sogan domates rendesi yapiyorum bazen biber de koyuyorum uzerine yag gezidirip koyuyorum atese baya bi kayniyor suyunu birakiyor 1 su b. su koyuyorum kaynamis su. sende mi oyle yapiyorsun ? 💐
lanadelmiyav Her yemek farklı püf noktası ile pişiyor bence. Doğru yağ doğru baharat ve pişirme tekniği, en iyi sonuca ulaştırır.
Derinsmommm Tosbiklerinannesi püf nokta her yemeğe göre değişir ben çok severim yemek yapmayı hatta her yemek yaptığımda masterchefimiz diye muhabbet döner mutlaka😂 ama en önemli birinci şey malzemeden çalmayacaksın hepsini tam koyacaksın ikincisi de bana göre sunum🌸 sunumun güzel oldumu tamam, önce insanın gözü doyacak bakınca bi canı çekecek ben çok dikkat ederim masama tabak seçimine çok önemli
Ebruli101 Tosbiklerinannesi tereyağ yakışan yemeğe tereyağ kullanırım baharat mutlaka ve sebze kullanırım ☺️
MayneymisAltintop Domino en alta soğan ve sarımsak üstüne domates doğuyorum üstüne taze fasülye en üste tekrar domates. Hiç karıştırmadan su eklemeden ocağa kısık ateşten koyuyorum pişiyor. Su eklemeden daha lezzetli oluyor
Mommysharkdoodoodoodoo Tosbiklerinannesi ağır ateşte uzun uzun pişen yemek daha lezzetli olur. Sabırlı olmak ve ölçüleri kaçırmamak gerek. Her yemeğin bir püf noktası var.
Eysar Tosbiklerinannesi yemek yapmayı çok çok seviyorum keşke aşçı olsaymisim valla ne çok isterdim bütün yemeklerini çok beğenirler Adanalı oluncada lezzetli yemekler çıkıyor ortaya her yörenin ki mutlaka güzeldir hanigisini soruyorsun püf noktası olarak