Aslancikli benim bebeğimde 3.ayinda çok almamıştı 1kilo alıyordu hep ama almamış 600 gr almış hemen hemen bana az geldi almamış ded8m ama hemşire gayet iyi almus daha nolsun annesi dedi,bu aydan o sonra boyuna gidermiş artık bizimde boyumuza gitmiş bu ay yani sıkıntı etmeyin bnce