Aslancikli 1 kg alması gerektiğini doktor mu söyledi?
Şöyle ki günlük 20-30 Gr alınması gerekiyor bu da ayda 600-900 Gr a denk gelir. Fakat bir bebek 500 Gr alınca hemen mamaya saldirilmaz mesela boyu uzamış mi vs falan diye tüm gelişimsel duruma bakılır.
Benim kızım da 3. Ay kontrolünde 400 Gr almıştı. Sütüm o donemde benim de azdı. Doktor 1 ay daha gidelim böyle dedi. Ben de sürekli emzirdim. Hatta gece kalkmaz emmeye ben alarm kurdum o uyurken emzirdim bir süre bu ay 700 gr almis. 4 ay 18 günlük şuanda. Yani bebek bu her ay aynı kiloyu alamaz ve 3. 4. Aylarda ataklar yoğun geçerse az emerse vs olabilir. Ben çok takılmıştım bu konuya baya araştırma yapmıştım siz de üzülmeyin, sık sık emzirin. Yediklerinize dikkat edin.