Benim aynısının pembesi var. Bebeğim 9 aylık elim ayağım gibi en memnun olduğum ürün bu. Ben bunun alt sungerini cikariyorum yandan da fermuarlari var onu açıp sungeri cikariyirum geri kalani komple atiyorum makineye hic bozulma falan olmadı. Tekrar alt sungeri takarken esimden yardim aliyirum zor takılıyor çünkü.. yikayin bozulmuyor ben kac kez yıkadım