mom073 1mom4babyy bende 2 ay oldu deldireli Ben bi kaç farklı bölgemi deldirdiğim için burun acımadı hissetmedim hatta İlk piercingi değiştirdikten sonra iltihaplanma oldu sadece İlk takılan piercingi 1 ay sonra değiştirdim iltihaplanma haricinde bi problem yaşamadım çok şükür😅 sadece ıslak kalmayacak birde sürekli elle ellenmemesi gerekiyor yoksa hemen mikrop kapıyor😬
1mom4babyy mom073 vala ben tobe bir ay duramam bugün degistrdim takilani burnum da acıma var birde kızarıklık o kadar
1mom4babyy Ayycann dört veya beş gün sonra ötekini takabilirsin dediler bende takilani çıkarttım aldığımi taktim
mom073 1mom4babyy bende üşengeçlikten o kadar bekledim😂 top şeklinde sevmiyorum asla şuan ince bi halka takılı😂
1mom4babyy Ayycann iki günde çıkaran bile olmuş bı sıkıntı falan olurmu da adam dört veya beş gün içinde değiştirebilin demişti
Ayycann 1mom4babyy yok sıkıntı olmaz zaten taktıkça delik açılıyor ben suan 1 senedir takmıyorum yeni taktım kapanmamış hiç
Ygzmomm 1mom4babyy benim delik 7.sınıftan beri anlık acıyor ama çıkartma uzun süre ilk takılanı yoksa kapanır
egelsenkonuss 1mom4babyy ben 3 defa deldirdim çünkü çabuk kapanan bı yer kulağım daha çok acımıştı öyle söyleyim sıkıntı yaşamadım sadece ilk gün burun akıntısı oluyor ve ben ikinci gün çıkarıp anında hızma taktım 10 saniye takmasan kapanır çok hızlı olman lazım