Kirmiziruj 1mom4babyy 1.si ben deldirirken hiç acı yaşamadım 2.si deldirdikten sonra bi iki hafta hiç burnuma dokunamadım yüzümü yıkarken bile canım çıkıyordu. Hele bir defasında tam hatırlamıyorum ama benim mi birinin mi eli değmişti sanki dayak yemiş gibi burnum kanıyordu😂😂😂 3.sü sürekli oynatoyordum iltihaplanıp kurumasın diye. Kaç hızma kaybettim allah bilir. Uyurken bi bakıyordum yok. Burnum kaşınıyordu bi an fırlıyordu. 6 7 senedir delik burnum. Eşim doğum günümde yuvarlak altın piercing almıştı bana çok memnunum 1mom4babyy
Sakinee 1mom4babyy hiç acı olmadı herhangi bir sorunda yaşamadım senelerdir hızma değil piercing öneririm ama normal burun deldirme değilde septum gibi düşünüyorsan o biraz sızlama yapıyor bir iki gün
Geberikgelinnsss 1mom4babyy 8 senedir burnum delik çok memnunum Deldirirken Tabi acıdı Deldirdikten sonra 3 gün Boyunca Bi sızı oldu ama çok az Daha sonra 1 hafta ilk delinen Küpe ile Kaldı Yani çıkarınca İğne ucu kadar bi delik kalıyor içi Pislik dolmuyor :) kocaman bir Delik olarakta kalmıyor Güzel burunlarda Çok yakıştığını düşünüyorum 🌸
Gzdzeynep 1mom4babyy burnumda piercing vardı halka takıyordum canım sıkıldı çıkardım ve kapandı izi bile yok şuan. Ben tabancayla deldirmiştim ilk bir hafta deldirilen küpeşi takmıştım sonra hemen cerrahi çelik piercing takmıştım ince olan hızmalardan takmadım hiç küçülmesin deliği diye baya uzun yıllar kullandım. Çok sıkıntılı ağrılı olmadığını hatırlıyorum burun deldirme sürecimin.
bikerem 1mom4babyy ben deldireli 18 yil oldu,anlik bi acima oldu,göz yasartacak gibi,1 hafta o hizma kaldi sonra cikardim,dedikleri gibi hicbir iz yok bende yani cikarinca delik gorunmuyor ki
busrasilra14 1mom4babyy ben iki kere deldirdim cok sukur sorun olmadi. Cunku ben hizmalarimi hep gumus aldim asla bujiteri urunu almadim. Evet takili yani ilaçlı olsni bir hafta tutuyorsunuz fakat ara ara oynatin ki yapismasin oraya. Ve hizma alirken ucunun ince dgil kalin olmasina dikkat edin ince hizma takarsaniz sonradan deliginizde incelir ve kalin uclu hizma takamazsinjz. Cok acimiyor ama kimisindede iltihap bile yapiyor o yuzden bilemedim
Mlkko 1mom4babyy evet maalesef tabancayla delinince öyle oluyor küpe taktıkları için 🙄 1 hafta falan durması lazım sanırım tam hatırlamıyorum ama sürekli çevirin yapışmasın acıyor yoksa çıkarken
kaansmom 1mom4babyy ben takıyordum bekarken sonra bıraktım hala izi var fakat kapanmış ciltten cilde değişiyor bazılarının mikrop kapıp şişme olasılığı var bazısında ise birşey olmuyor bir süre ilk takılan hızma ile kalması lazım sanırsam sonra istediğiniz şekilde kullanabiliniyor ben ince halka geçirirdim 😂
1mom4babyy kaansmom Valla su anda ikinci gün çıkartıp öteki inceden takmak istiyorum acaba sorun olurmu
coraplarheptek 1mom4babyy dövme ve piercing yapan biri olarak söylüyorum acımıyor sonradan iz kalmasi kullanılan piercing kalınlığına görede değişiyor normal hızma tarzı değilde kalın titanyum toplu piercingler daha kalın olduğu için iz kalıyor ama içinin pislik dolması falan abartanlar olmuş o sizin öz temizliginizle alakalı 🌺 güzel baktiginiz sürece ağri acı birşey olmuyor kısaca ve zarif kullanılırsa kadınlara yakışan en güzel takı derim
1mom4babyy coraplarheptek aynen bende öyle düşünüyorum neden pislik olsun ki düzenli bir şekilde bakildiktan sonra
Oznurcoskun 1mom4babyy benim delik suan takmıyorum ama sürekli oraya küpe tak cıkar abdest alırken zorluyor insanı zaten hevesle deldiriyorsun hevesiniz bitince takmak bile istemiyorsunuz