esraeerdogann açıkçası ilk zamanlar sanki ise yaradı ama şu an bebeğim 5.5 aylik nedense pek fayda etmiyor 2 aydir iştahsızlastigi için sutumde azalma oldu ne denediysem fayda gormedim ek gidayi bekliyorum , yulafi severim ben her gun yiyorum sut icin degilde ogunumun bir parcasi halinde yani hamilelik oncesinde falanda cok tuketirdim bilmiyorum su an sutume hicbir sey fayda etmiyor nedense. Ilk zamanlar cok guzel kilo aldi sutum baysgi iyiydi su an pek emmiyor 😩