kucukprensinannesi valla süt olsun diye benim yediğim içtiğim şeyleri görenler senin yediğinin içtiğinin yarısını yesem mastit olurdum diyolardı. Litrelerce su, meyve kompostoları, eczaneden bitkisel ilaçlar, bulgurlar, tatlılar 😂 olmayınca olmuyor sanırım 3 ay uğraştım ama malesef 🙄