AAsyaa yok ben 3 ay önce doğum yaptım ama hala alt tarafım ağrıyordu ve ilişkiye giremiyordum ve kalça kemiğim ve ağrıyan bir bacağım vardı doğumdan sonra oturamıyordum kalça ağrısından doktora gittim mantar var dedi ilaç kullandım ama 10 günde bir kanamam oluyor ve ilişkide kan ve bir parça geldi o yüzden doktoru aradık