Bir tanıdığım da tuvalette altında bir parça hissetmiş içeri itince gidiyordu demişti zotla doktora götürdüm onun iki doğumu da çok zor oldu ve üzerinden baya zaman geçti doğumunun neyse doktor rahim sarkması olmuş zorlu doğumlardan dolayı demiş ameliyat gerekir demiş ama rahmini almak zorunda kalabilirim demiş sırf rahmimi alacak diye gitmiyor doktora 10 günde bir aşırı kanamalı adet yaşıyor inadından gitmiyor sende bi doktora görün kötü bir şey olmasa bile için rahat eder