Mom587
Bebeğe göre değişir kuzum, biz 4 aylıkken gayet rahat her yere çıkıyorduk, oğlum dışarıyı ve özelllikle misafirliği çok seviyor, hatta kalabalıkta insan için extra neşeli oluyor, her bebeğin huyu farklı. Kısa aralıklarla sık sık dışarı çıkarmayı deneyin bebeğinizi, biraz daha alışır diye düşünüyorum ❤️❤️ Ama sürekli bebekle ilgilenmekten hiçbir şey anlamama konusunda bir şey diyemeyeceğim, 10 aylık oğlum, hala gittiğim her yerde çocuk salla, mama içir vs ihtiyaçları bitmiyor huysuzluk yapmasa bile 😃