Arkadaşlar bebeğim 4 aylık, uykuya geçerken çok ağlayan bebek sürekli kucak isteyen bebek.. misafirliğe arkdslarimla buluşmaya yada onları evime ceviremiyorum. Çünkü sürekli cocukla ilgilenmekten hiçbişey anlamıyorum. Dışarı çıkarsada 1 1 bucuk saat sonrası uyku ağlaması başlıyor disarisi aşırı uyaran olduğu için uykuyaysa zor geçiyor. Eve hapsolmuş gibiyim sadece annemlere gidebiliyorum. Çokmu pimpirikliyim yada çokmu takıyorum sizler çıkıyor musunuz dışarı yada misafir kabul ediyormusunuz. Nezaman daha rahat şekilde dışarı çıkıp misafir agrlayabiliriz tecrübeli anneler🤗