iki_prens_annesi bende atıyorum makinaya miss gibi çıkarıyo valla :) yıkama ayarı makinenizde yorgan programı var mı onda yıkamanız daha iyi olur büyük hacimli olduğu için makine ona göre ayar yapıyor ben o programda yıkıyorum 40 derece kendi ayarlı temiz çıkarıyo makineyi de sarsmıyo zaten program ona göre