iki_prens_annesi Hanimlar koridorumda iki tane ince hali var yikamaliyim ama gozum kesmiyo elde yikamak makinaya atsam sorun olurmu derisi kalkma halida tuylenme vs ve nasil yikanmali program sikmasi derecesi falan yardmci olun bana 🤭🤗
BalarisiYusra iki_prens_annesi halınızın kumaşı nasıl ben mutfağımdakini atmıştım makineye hiç bişey olmadı
Sakinee iki_prens_annesi evdeki herşeyi atıyorum makinaya halilar banyo paspasları yastıklar 😂😂😂elimde olsa çocukları eşimi kendimi bile atacağım orda yıkanalım köpüre köpüre 😂😂😂😂 hiç birşey olmuyor canım
Berenkooommm iki_prens_annesi ben hep atıyorum hiçbirşey olmuyo canım zaten altı jel halılar makinada yıkamaya uygun
Melekler Ben atıyorum canm klozet takımım püsküllü altı jel taban hiç birşey olmuyor inçe uzun kilim gibi derdiyim halım var onu da arıyorum tüylenme altı dökülme birşey olmuyor kitli değilse 15 dk ya atıyorum 30 derece de
Berenkooommm iki_prens_annesi 60 derecede 1 saat yıkıyorum tertemiz oluyor leke meke hiçbişey kalmıyor
Sakinee iki_prens_annesi güzel bir leke çıkarıcıda koyuyorum makinaya sıkma devrini biraz düşürüyorum ben uzun programda baya yıkanıyor bembeyaz çıkıyorlar mis gibi
Busrabektas iki_prens_annesi benimde mutfak ve koridor halılarım ince kaydırmazlardan her ay atıyorum makineye hiç bir şey de olmuyor halının dokusuna kalınlığına göre atabilirsiniz bence
iki_prens_annesi Busrabektas kadifemsi ince tuylu bisey ama atarim vogunluk bisey olmuyo diyo deneyim bakim ne olacak 🤗 saol cnm
tosbikyanak-ela- iki_prens_annesi ben kızım doğunca bütün halılarımi kaldırıp ince halolardan aldım hepsini atıyorum hiç bir sikinti olmuyor 40 derecede sentetik programında yıkıyorum
balim5858 iki_prens_annesi halılar çamaşır gibi değil dokuları daha kalın olduğu için sadece su ile dönme arındırmıyor bir iki kez denedim memnun kalmadım açıkçası
Tiredmomy iki_prens_annesi bende atıyorum makinaya miss gibi çıkarıyo valla :) yıkama ayarı makinenizde yorgan programı var mı onda yıkamanız daha iyi olur büyük hacimli olduğu için makine ona göre ayar yapıyor ben o programda yıkıyorum 40 derece kendi ayarlı temiz çıkarıyo makineyi de sarsmıyo zaten program ona göre