Balbocegimm aylizinannesiii benm de 10 aylık oğlum 3 gün önce söylediğiniz derecedeydi ama hafif ateş sayılıyor bu. Kontrol edin sık sık. Ben odasına vantilatör koydum havaya gelecek şekilde diğer odalar klimalı sıcaktan oluyor. Bir de diş çıkarıyor benmki daha öncede her diş çıkarmasında hafif ateş ve burun akıntısı yaşadık sizin de öyle olabilir.
aylizinannesiii Balbocegimm kusmasi öksürüğü filan olmayinca doktor hic önemsemiyor 37.5 derece ateşi kulagini tutuyor diyorum birsey yok boğazında kulağında diyor kan tahlili alin dedim kusmasi filan yok diyor sınır oldum bugun
Balbocegimm aylizinannesiii ben de ilk hasta olmasında gitmiştim doktora benzer şeyler demişti sırtını dinleyip ciğerde bir şey yok. Kontrol edin sık sık. Burnu aktığı için de burnunu temizleyin açın ciğere inmesin demişti. Çok şükür bununla kalsınlar da.
aylizinannesiii Kızlar bu 37.5 ates dort saatte bir calpol ver diyor doktor acil doktoruydu huysuz hic uyumuyor üşütmek boyle mi oluyor çocuğu acaba 🥺
aylizinannesiii Dişten diyorlar ama bir gecede aniden mi 37.5 olur sabah dörtten beri oturuyoruz calpol veriyorum düşüyor dort saat sonra yine 37.5 kanda enfeksiyon filan olabilir mi
Deletedmom_72 aylizinannesiii Bizimde aynısı oldu öncelikle sakin olun.Kusma ve ishal var mı?Bunlar yoksa 3 gün boyunca ateşini kontrol altına almaya çalışın arada ılık suyla duş aldırın.Calpol ve dolven içirdik biz 4 saat aralıklarla.İsterseniz bi acile gidin boğaz yada kulak enfeksiyonu olmuş olabilir
aylizinannesiii Deletedmom_72 hiçbiri yok sadece ateş var 37.8 oluyor gittim bugun acile kulakta ve boğazda birşey yok dedi ne ateşi boyle diş boyle ates yapar mi 😪
Deletedmom_72 aylizinannesiii Diş yapmaz üç gün gözlemleyin.Dolven verdi mi doktor.Bizim 6.hastalıktı üç gün ateş sonra döküntü oldu.Panik yapmayın geçmiş olsun
seymot aylizinannesiii benim kizim da 11 aylik ve ayni ates var cok tuhaf atesi birden gece 37.5 oldu gece 38.3 e cikti ilac ilik su yaptik ama 1-2 saat sonra yine ayni oluyor napacagimi sasirdim dis diye dusundum ama ust disleri de kabarmadi
aylizinannesiii seymot Suan ayniyiz bizde gittiniz mi siz doktora bize boğazlarında bisey yok dedi kanda mi enfeksiyon var bilmiyorum aniden cikti ates 😪
seymot aylizinannesiii suan hastanedeyiz ve sira bekliyoruz cok fazla ayni sekilde hasta var bakalim bilgilendiririm sizi de :(bizde de bogazda bir sey yok
PasaAnnesii aylizinannesiii dışı patladı zaten bizimki de aynen öyle gündüz goturmusum niye geldin diyi
aylizinannesiii seymot Yaa lütfen bizide bilgilendirme ayni durumdayız kan tahlili isterlerse söyler misin atesi kaç derece oldu
aylizinannesiii seymot Ya bende bugun randevu aldim cocuk doktorumuza ateşi cikiyor hala acildekiler bisey yapmiyor diştir diye 🙄 cok gecmis olsun insallah hemen iyileşir minnoş❤❤
seymot aylizinannesiii insallah sizinkide gecer kulaklarina iyice baksinlar sicaklardan dolayi biz gunde iki uc kez yikadik buyuk ihtimalle su kacti kulagina :(