aylizinannesiii kizlar gündüz hiçbirşeyi yoktu az önce emzirmeye kalktim baktim inliyor alnı yanıyor 37.5 olmuş ateşi ne oluyor boyle evden de cikmadik kaç gündür yağmurlu hava diye😪😪
Huysuzvetatli aylizinannesiii 37,5 ateş değil diyor doktorlar. 38,3 olması gerekirmiş ateşlendi diyebilmek için. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama sizin de eviniz sıcak olmalı, bundan olabilir mi , İstanbul’ da yanıyoruz.
Sinemmkuralll aylizinannesiii canım iyi geceler geçmiş olsun bu aralar salgın var 6. Hastalık die Allah korusun ondan olabilir . Bu gece başından ayrılma sürekli kontrol et ateş düşürücü verip eğer dediğim hastalıksa fayda etmez ilaç yükselmeye devam eder ateşi. Sabahta ilk işin doktora gitmek olsun.
PasaAnnesii aylizinannesiii 37.5 normal bir ateş geen hafta doktora gittik doktor kendi atesimiz le bebek arasında yarım derece oynar dedi o ateş değil hava sıcak ondan olabilir eviniz çok sıcak olabilir kalın giyinmiş olabilir bebeğiniz geçen hafta biz 39 gördük acile gittik doktor bize niye geldiniz dedi gündüzde yükselmişti doktora götürdüm akşam tekrar çıkınca acile gittik niye geldiniz diyor ee diyor terliği geçir kafasına
mucizelerin_annesi aylizinannesiii Canım başka bir sıkıntısından inliyordur 38 bebeklerde en düşük sınır diyor doktorlar benim bebeğimi öğün 39_8 ateşle götürdum kan tahlili istedi ateş düşürücü idrar tahlili verdik o kadar götürsen iyi olur inliyorsa
aylizinannesiii Huysuzvetatli Alnı ve sırtı felaket sıcaktı o kadar korktum ki calpol verdim bir çay kaşığı 😪😪
aylizinannesiii Sinemmkuralll calpol verdim yarım saat önce dustu biraz ateşi ama bende ondan suphelendim
Huysuzvetatli aylizinannesiii Sakin olun ateşi yok bebeğinizin bence, kaç aylık buarada. 37,5 ateşe bence ilaç vermeyin yine de siz bilirsiniz.
Sinemmkuralll aylizinannesiii inşallah düşer canım. Benim oğlum geçen sene yakalanmıştı daha küçüktü bu hastalığın diğer ismi Suriyeli hastalığıymış biz ilk duyduğumuzda şok olmuştuk. Çünkü çevremizde Suriyeli oturan falan hiç yok .. bizde dışarıya çıkarmadığımızı falan söylemiştik doktorda illaki birebir temasa gerek yok hasta kişi marketten gelen bişeye dokunmuştur bebeğinizde ona dokunur böylelikle geçmiş olur hastalık demişti. Umarım kısa sürede atlatırsın canım umuyorum ki diş ateşi falandır yada sıcaktan olmuştur. Çok berbat bi hastalık dediğim 1 hafta boyunca ateşi hep 39.5 40 arasıydı bizimkinin sonrasında da vücudun da yaralar çıkmaya başlıyor ne kadar erken teşhis o kadar iyi oluyormuş
aylizinannesiii Huysuzvetatli Biraz panikledim inleyince 11aylik canım ys valla aniden olunca korktum
aylizinannesiii Huysuzvetatli Sabah hemen doktora götürdük diş cıkarıyormus 37.5 ateş kulaklarini cekiyor boğazında birşey yok dedi doktor cok şükür🙏🥰
seymot aylizinannesiii benim kizim da 11 aylik ve ayni ates var cok tuhaf atesi birden gece 37.5 oldu gece 38.3 e cikti ilac ilik su yaptik ama 1-2 saat sonra yine ayni oluyor napacagimi sasirdim dis diye dusundum ama ust disleri de kabarmadi
aylizinannesiii Sinemmkuralll Cevabınız icin cok teşekkür ederim bir cay kaşığı calpol vermiştim gece sabaha gitmis ateşi bir anda yükseldi ve gitti ne olduğunu anlayamadik ❤ sizede cok gecmis olsun bebisler hep iyi olsun insallah 🥰❤🙏
Sinemmkuralll aylizinannesiii rica ederim canım. Geçtiyse ne mutlu 🌺🌺 aminnn dediğin gibi bebişler hasta olmasın 🙏🙏🌺🌺
Huysuzvetatli aylizinannesiii çok sevindim hasta olmamasına, inşallah kolayca, zorlanmadan çıkarır dişlerini🌺 diş ateşi 38 i geçmezmiş aklınızda olsun ve anlık yükselip inermiş. Benim bebeğim 16 aylık bizde o süreçlerdeyiz😊
aylizinannesiii Huysuzvetatli Çok teşekkür ederim gece içimi rahatlatmıştınız cevap vermek istedim Allah razı olsun sizden 🙏🥰❤ evet 3.dişi çıkarıyor ama ilk ikisi boyle ateş yapmamıştı anlık yükselip inince salgından korktum ❤ Allah size bağışlasın bebişinizi saglik sıhhat versin hepsine inşallah 🙏🥰❤❤
Huysuzvetatli aylizinannesiii Amin hepimizinkini rabbim bizlere bağışlasın. İnceliğiniz için çok teşekkür ederim🙏🌺
aylizinannesiii PasaAnnesii Diş patlamak üzereymis gösterdi agzinda doktor ,❤ 39 a niye mi geldiniz diyor Allahh Allahh cocuk ateşli yani 🙄
PasaAnnesii aylizinannesiii dışı patladı zaten bizimki de aynen öyle gündüz goturmusum niye geldin diyi
aylizinannesiii mucizelerin_annesi 37derece atesi önemsemiyor doktor ya goturdum biseyi yok dis çıkarıyor dedi 🙄